Pagina's
▼
Aanbieding
▼
Parken
▼
zaterdag 26 januari 2013
Landal GreenParks zet in op informatiehuishouding voor betere klantervaringen
Landal GreenParks, beheerder van bungalowparken, gaat zijn informatiehuishouding verbeteren. Door het beheersbaar maken van alle beschikbare content zoals parkfaciliteiten en accommodatiekenmerken, moeten klanten op de website sneller kunnen vinden wat ze zoeken en hierdoor moet de klantervaring verbeterd kunnen worden. De onderneming gaat gebruik maken van de software van softwareleverancier Stibo Systems.
Bungalowparkbeheerder Landal GreenParks wil alle beschikbare productdata, van parkfaciliteiten tot en met accommodatie kenmerken, beheersbaar maken. Hierdoor wil de onderneming de informatie compleet, up-to-date, nauwkeurig en consistent kunnen inzetten voor alle kanalen. Door het verbeteren van de informatiehuishouding moeten klanten op het e-commerceplatform van Landal beter kunnen vinden wat ze zoeken en moet de klantervaring in alle fasen van de customer journey verbeterd kunnen worden.
Om die informatiehuishouding te verbeteren kiest de organisatie voor de softwareoplossing voor master data management STEP van softwareleverancier Stibo Systems. Er moet één single point of information komen voor product information management (pim) en digital asset management (dam).
Bron en hele artikel: Customer talk