Pagina's

Aanbieding

Parken

zondag 3 januari 2016

Het visuele succes van 2015

erp een blik op je tijdlijn en de visuele content schittert je tegemoet: 2015 was een jaar van visueel succes!

Visuele content door de doelgroep

Niet enkel professionele (video)content die door het merk zelf wordt gemaakt of aangestuurd, kan veel exposure genereren. Ook visuele content die door de (potentiële) klant wordt gecreëerd, heeft een grote meerwaarde voor organisaties omdat het door de doelgroep als geloofwaardiger wordt ervaren dan branded content.

Een organisatie die haar doelgroep wist te bewegen om zelf content te maken, is Landal GreenParks. In oktober riep het vakantiepark haar bezoekers op om de bijzondere momenten die zij in of rondom één van de parken hebben beleefd, te delen op sociale media met de hashtag #OntdekLandal. Op deze manier werd de beleving van Landal via de doelgroep zelf naar buiten gedragen, ontstond er meer interactie en genereerde de organisatie meer zichtbaarheid.

Bron en hele artikel: marketingfacts