Pagina's

Aanbieding

Parken

dinsdag 25 augustus 2020

Brand distinctiveness vergroten in een sterk concurrerende Nederlandse markt

Wat is typisch Landal GreenParks? Over deze vraag boog het commerciĆ«le team van Landal GreenParks zich toen ze aan de slag gingen met de aanscherping van hun positionering. Door ons merkonderzoek monitorden ze het effect van hun nieuwe positioneringskoers. Door daarbij ook onderzoek te doen naar de CEPs (Category Entry Points, oftewel haakjes naar je merk), hebben ze beter inzicht gekregen in het denk- en keuzeproces van toekomstige klanten.

Inmiddels is Landal overtuigd van de waarde van CEPs, waarmee merkonderzoek direct heel concreet wordt. Met name de interviews worden gewaardeerd: “Je hoort in korte een enorme rijkdom aan nuttige informatie, het was echt een feestje om daarbij aanwezig te zijn!

Bron en hele artikel: Blauw


    Boek nu een verblijf bij  Landal Greenparks  
  of kiest u liever voor Center Parcs of Roompot  
 Liever een kijkje of verblijf bij DroomparkenTopparkenMolecaten of RCN