Landal en Thule hebben het kampeerseizoen afgetrapt met een weekend op Landal Coldenhove. Daarbij werden genodigden bijgepraat over de verblijfsmogelijkheden, de ontwikkelingen bij Landal en was er de mogelijkheid om producten van Thule te testen.
Jeannette ten Kate-Winter (Manager External Communications bij Landal ) en Marjolein Goedhardt (PR, Marketing & Communications Thule Group) zijn enthousiast over de samenwerking tussen Landal en Thule. Het is voor de tweede keer dat de twee merken samen een event rondom de opening van het kampeerseizoen organiseren.
Goede match
Ten Kate-Winter: “We vinden dat Landal en Thule echt een goede match zijn. We houden van outdoor, van stoer, van natuur – en daar ontmoeten we elkaar perfect.” Ook Goedhardt van Thule benadrukte de klik: “Onze merkwaarden zijn zo met elkaar verweven. Outdoor, actief en premium. En net als Landal willen wij mensen inspireren om veilig en comfortabel op avontuur te gaan. Onze nieuwste innovatie is de ontwikkeling van autostoelen. Daarnaast bieden we allerlei producten om veilig te kunnen genieten tijdens je vakantie. Denk aan kinderwagens, rugzakken, daktenten, trekhaaktenten, Van kinderproducten tot producten voor wandelen, fietsen, wintersport, enzovoorts.”
Bron en hele artikel: Travelpro