De negen bedrijven die met Landal GreenParks in aanmerking komen voor de titel “Het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2010” zijn: ANWB, bol.com, DA drogisten, Etos, Hema, Ikea, Intratuin, Jumbo, en Univé.
Vijf factoren
De verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland richt zich op positieve klantervaringen. De vijf belangrijkste factoren die klantvriendelijkheid bepalen zijn volgens de consument: 1) Tijdig fouten oplossen, 2) goede bereikbaarheid, 3) beloftes nakomen, 4) flexibiliteit en 5) klanten alleen benaderen met relevante informatie. In het onderzoek zijn bedrijven door consumenten op deze vijf factoren beoordeeld. De scores van consumenten op deze factoren bepalen uiteindelijk welke organisatie het klantvriendelijkste bedrijf van 2010 is.
De verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland richt zich op positieve klantervaringen. De vijf belangrijkste factoren die klantvriendelijkheid bepalen zijn volgens de consument: 1) Tijdig fouten oplossen, 2) goede bereikbaarheid, 3) beloftes nakomen, 4) flexibiliteit en 5) klanten alleen benaderen met relevante informatie. In het onderzoek zijn bedrijven door consumenten op deze vijf factoren beoordeeld. De scores van consumenten op deze factoren bepalen uiteindelijk welke organisatie het klantvriendelijkste bedrijf van 2010 is.
Bron en hele artikel: Tourpress
Reactie Commercieel Directeur Bas Hoogland
Wij zijn erg blij met de nominatie als meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Overigens hebben wij het altijd over ‘gasten’ i.p.v. klanten. Wellicht een nuance verschil, maar het voelt wel wat anders in onze beleving.
Bron en hele artikel: Klantvriendelijkstebedrijf.nl