Landal GreenParks doet veel goed, getuige het aantal prijzen dat de organisatie de laatste jaren in de wacht sleepte. Maar het kan altijd beter, vindt e-commerce manager Egon Kramer. Met de gast in het achterhoofd zet hij onder andere zwaar in op social media.
‘We willen de doelgroep bereiken en de community vergroten. Door te experimenteren leren we elke dag.’
Met alle respect voor de publieksprijzen van de Thuiswinkel Awards die ze vijf jaar op een rij wonnen; de prijs voor Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland voelt écht als een kroon op het werk. ‘Een kers op de taart’, aldus Egon Kramer, e-commerce manager bij Landal GreenParks. Met deze prijs liet de accommodatieverhuurder vorig jaar bedrijven als Hema, Ikea en Bol.com achter zich. Dit jaar staat Landal weer op de lijst van genomineerden, meldt Kramer trots. ‘We werken elk jaar met een thema. Vorig jaar was dat hostmanship. Dat heeft dus gewerkt. Vandaar dat het thema dit jaar hostmanship 2.0 is. Wij verkopen emotie, een beleving die we moeten waarmaken.
Bron en hele artikel: Twinkle