Bij de vernieuwing van hun bestaande e-commerceplatform behield Landal GreenParks de focus op hun doelgroep: de bezoekers van de bungalowparken. Aan de hand van uiteenlopende testoplossingen, biedt testspecialist Testbirds ondersteuning in het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit voor iedere digitale gastervaring.
Landal GreenParks is toonaangevend in het management, beheer en verhuur van bungalowparken en beschikt over 85 parken met ruim 15.000 accommodaties. Landal GreenParks ontvangt jaarlijks ruim 2.5 miljoen gasten en is, naast Nederland, actief in Duitsland, België, Oostenrijk, Zwitserland, Tsjechië, Denemarken, Hongarije en Engeland. Landal's service werd beloond met de prijs voor Klantvriendelijkste Leisure Bedrijf in 2017.
Digitaal klantvriendelijk zijn en blijven
"Door de internationale groei van onze organisatie werd ons e-commerceplatform aan de achterkant groter en complexer", zegt Lieven Swinnen, Manager e-Business bij Landal GreenParks, over hoe de behoefte aan testing groeide. "Het platform moest toekomstbestendig worden en voldoen aan de veranderende eisen van zowel onze gasten, als aan die van technologische ontwikkelingen." Landal GreenParks investeerde daarom in het organiseren van structurele testen op kwalitatief hoog niveau. "Om de goede kwaliteit van ons platform te waarborgen, moest onze testcapaciteit omhoog. Een leidende vraag hierin was: wat vinden onze eindgebruikers van ons platform?"
Bron en hele artikel: Emerce