JustPremium heeft in opdracht van Traffic4U, het online marketingbureau van Landal GreenParks, voor het luxe vakantieresort Hof van Saksen, een 'Mobile Skin' ontwikkeld die de beleving overbrengt van de nieuwe indoor waterglijbanen.
Sinds 2017 is er in de campagne speciale focus op de drie nieuwe indoor waterglijbanen, waaronder de grootste indoor waterglijbaan ter wereld. De mobile skin voert je mee door deze glijbaan. Om de awareness van de glijbanen te vergroten heeft Traffic4U er voor gekozen de uiting hier specifiek op aan te passen.
Jasper van Roekel, Client Service Director bij Traffic4U: 'In plaats van enkel vertellen dat Hof van Saksen de langste indoor glijbaan ter wereld heeft, wilden we dit de gebruiker online laten ervaren. De drie losse panelen van de Mobile Skin zorgen voor een échte online beleving vanuit de glijbaan. Doordat je als het ware door de glijbaan gaat bij het scrollen door een pagina geloven wij er in dat de boodschap van de glijbanen het beste tot zijn recht komt.'
Nieuwe mobiele dimensie
Het eerste paneel visualiseert hoe je de glijbaan in rent, in het midden zit je in de glijbaan en in het laatste gedeelte kom je uit de glijbaan. Dit geeft een andere dimensie aan mobile advertising door de focus te verleggen naar de beleving.
Bron en hele artikel: Marketing Tribune