Landal GreenParks is 's lands grootste aanbieder van bungalowparken. Het bedrijf beschikt over 85 parken in heel Europa met in totaal ruim 15.000 accomodaties. Om ervoor te zorgen dat de aanloop en het verblijf van alle parkgasten perfect verloopt, doet Landal er alles aan om ook hun digitale toepassingen optimaal te ontwikkelen. Hierin speelt met name het uitgebreide e-commerceplatform een belangrijke rol, maar zijn er natuurlijk ook apps die de parkgasten gebruiken – bijvoorbeeld om informatie te vergaren, boekingen te plaatsen en reserveringen te maken.
Deze case study toont aan hoe Landal GreenParks met behulp van uiteenlopende softwaretestoplossingen de gastervaring optimaliseert. Daarvoor maakt het bedrijf onder meer gebruik van crowdtesting, load- en performancetesting en usabilitytesten. Daarnaast komt ook testautomatisering aan bod, dat Landal graag inzet om de koppeling met hun masterdatamanagement-systeem (MDM) te onderzoeken. Tot slot kan het bedrijf localisatietesten toepassen om internationaal te testen met eindgebruikers. Ontdek hoe Landal GreenParks gebruik maakt van een divers palet aan testoplossingen om ervoor te zorgen dat ze hun parkgasten van de best mogelijke ervaring voorzien.
Bron: AG kennisbank