Maatregelen
We nemen de huidige situatie in de wereld zeer serieus en hebben op de parken de volgende maatregelen genomen om het risico op besmetting te verkleinen, conform de voorschriften van het RIVM, zoals het vermijden van fysiek contact, hoesten in de elleboog, regelmatig (gedurende 20-40 seconden) de handen met zeep wassen, papieren zakdoekjes gebruiken en deze meteen weggooien na gebruik, afstand houden van mensen met ziekteverschijnselen en het advies om bij ziekteverschijnselen thuis te blijven (geldt voor medewerkers), in de accommodatie te blijven (voor gasten) . Zie ook de vragen en antwoorden van het RIVM hoe te handelen bij ziekte: https://www.rivm.nl/coronavirus/covid-19/vragen-antwoorden. Landal GreenParks is voorbereid om op elk tijdstip haar werkwijzen, processen en procedures verder aan te scherpen, afhankelijk van de ontwikkelingen in de landen waar Landal opereert.
Kosteloos omboeken
Vanwege het coronavirus is een aanpassing in het kosteloos wijzigen aangebracht. Vanaf heden is het ook mogelijk om binnen 28 dagen voor vertrek kosteloos te wijzigen. Kosteloos wijzigen is voornamelijk mogelijk op hetzelfde park, voor een verblijfsperiode in 2020. Dit geldt ook voor situaties waarin men niet wil of kan reizen vanwege een negatief reisadvies of uitgevallen vluchten.
@landalnl Landal vertelt onzin!!! Zwembaden gewoon dicht!!!! Sta ik hier bij de receptie met 2 kleine kids!! Wat een bullshit— Melanie Stoffels (@Poebelewoops) March 13, 2020
Annuleringen
Onze reguliere annuleringsvoorwaarden zijn te vinden op www.landal.nl/algemeen/zorgeloos-boeken. Wanneer een gast vanwege het coronavirus niet wil of kan reizen naar de Landal bestemming dan kan de gast kosteloos omboeken. Wanneer de gast zijn verblijf eerder wil afbreken i.v.m. het coronavirus verwijzen we de gast naar de eigen reis- en/of annuleringsverzekering.
Bron: Landal