Landal GreenParks is genomineerd voor de titel klantvriendelijkste leisurebedrijf van Nederland. Dit blijkt uit het grootste onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, dat inmiddels veertien jaar loopt. De andere genomineerden in deze branche zijn Fletcher Hotels, TUI en Van der Valk. Op 26 mei worden de branche-winnaars bekend gemaakt en op 27 mei volgt de bekendmaking van de overall winnaar.
“We zijn supertrots op deze nominatie, die is bereikt in een heel bijzonder jaar, waarin we voortdurend met elkaar hebben gekeken wat er nog mogelijk was voor onze gasten. We zien dit ook als een grote blijk van waardering voor de inspanningen van alle collega’s op de parken om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bieden en voor de collega’s die op de kantoren en vanuit huis alles draaiend hebben gehouden,” aldus Jeroen Mol, operationeel directeur van Landal GreenParks. “Er zijn vele nieuwe initiatieven genomen en succesvol tot uitvoer gebracht, waaronder bijvoorbeeld de bestelmogelijkheid van maaltijden via de Landal-app, de bezorgservice, de lancering van een Adventure-app en vele nieuwe creatieve outdooractiviteiten. Daarnaast hebben we helder gecommuniceerd over de flexibele boekingsvoorwaarden en de zaken die tijdens het verblijf op de parken wel mogelijk waren.”
Onafhankelijke publieksprijs op basis van continu onderzoek
Voor de titel Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland kunnen organisaties zich niet aanmelden of klanten laten stemmen; ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. De winnaar wordt bepaald op basis van onafhankelijk continu online-onderzoek onder Nederlandse consumenten dat al sinds 2007 wordt uitgevoerd door onderzoeksbureau MarketResponse.
Bron: Landal