Door een naadloze, hybride hospitalitybeleving te creëren, zorgt Landal GreenParks ervoor dat vakantiegasten echte merkambassadeurs worden. De sleutel tot deze succesvolle digitalisering ligt in onze transparante klant-partner-benadering, wederzijds vertrouwen en de co-creatieve synergie tussen het bedrijf, onze toegewijde teams en de eindgebruikers.
Hybride hospitality: gemakkelijk en gezellig
Echte hospitality heeft een hybride aanpak nodig: een digitaal ecosysteem voor gemak en real-life, hartelijk contact. Ons advies gaat daarom soms verder dan dat van een technologiepartner: net om de klantervaringen naadloos te laten overvloeien van digitaal in het echte leven.
Het boekingssysteem: je vakantie begint hier. Het boeken van een vakantie is een stressvolle gebeurtenis - zeker wanneer dit digitaal gebeurt. Om deze stress te verminderen en vanaf het begin een vakantiegevoel te creëren, bieden we bezoekers de mogelijkheid tot persoonlijk contact gedurende het gehele online boekingsproces.
Landal GreenParks app: totale vakantiebeleving. Om gasten hun activiteiten en dagtrips tijdens hun verblijf te laten plannen, hebben we de Landal GreenParks-app ontwikkeld. Deze zorgt voor de praktische en recreatieve informatie die ze nodig hebben voor een comfortabele, ontspannen vakantie - gefilterd per park of resort.
Digitaal inchecken, naadloze aankomst. Dankzij de ‘digitale sleutels’ in de Landal GreenParks-app hoeven gasten niet meer fysiek in te checken bij de vaak drukbelaste receptie. Ze ontgrendelen hun accommodatie eenvoudig met de smartphone. De app communiceert hun aankomst en vertrek met het receptiesysteem. Deze digitale service is het resultaat van een design sprint die we met gasten in een real life situatie simuleerden.
Bron en hele artikel: iodigital
of liever naar Siblu Vakantieparken, Topparken !