Landal GreenParks heeft na een intensieve oriëntatie gekozen voor TBWA\Neboko als zijn strategische partner en omnichannel communicatiebureau. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe campagne van het merk.
Managing Director van TBWA\Neboko Rik Ledder licht toe: ‘In de nieuwe marketing-aanpak hebben we de bijzondere positie omarmd die Landal GreenParks inneemt. Dat heeft geleid tot een idee dat we omnichannel kunnen uitrollen van parkcommunicatie tot online werving, van 1-op-1 tot massamedia. ‘
Volgens commercieel directeur van Landal GreenParks Erik van Essen heeft de merkstrategie van TBWA\NEBOKO verrast door een eigen domein te ontwikkelen voor Landal dat consistent, onderscheidend en herkenbaar zal communiceren. ‘Met de 85 vakantieparken die we in 9 landen hebben, is het gelukt om een platform te ontwikkelen dat zich leent voor een integrale Europese campagne. Een sympathiek concept dat onze gasten enthousiasmeert voor de volgende vakantie bij Landal.’
Bron en hele artikel: Marketing Tribune